Στη γενέθλια συνάντηση κάθε παιδί παίρνει μαζί του ένα οποιοδήποτε αντικείμενο που μπορεί να παράξει ήχο, π.χ μεταλλικά κουτάκια γεμάτα με άμμο, καρφιά βιδούλες κ.λ.π. χαρτί που να παράγει ήχο στο τσάκισμά του, πέτρες, νάιλον σακούλες, τουβλάκια ξύλινα, κουτάλια, μπρικάκια, πιατάκια και πολλά – πολλά άλλα που μπορεί να σκεφθεί. ο οποιοσδήποτε.
Στη συνέχεια ακούγονται οι ήχοι των αντικειμένων κατά σειρά μέχρι να εξοικειωθούν τα παιδιά, και μετά προσπαθούν να γνωρίσουν τους ήχους με κλειστά τα μάτια. Κατόπιν ο μαέστρος της παρέας δίνει το έναυσμα να παίξουν όλα τα όργανα μαζί για να ασκηθεί το αυτί στην ποικιλομορφία των ήχων. Τέλος τα παιδιά με την ίδια διαδικασία παίζουν τις φωνές ζώων, πτηνών, ήχων,(αεροπλάνο, καράβι, μοτοσικλέτα, καμπάνα, κόρνα, κ.λ.π.) κατά μόνας, κατά ζευγάρια και ταυτόχρονα όλα μαζί και έτσι δίδεται η ευκαιρία παίζοντας να ασκηθούν στα διάφορα μουσικά ακούσματα.
Στη συνέχεια ακούγονται οι ήχοι των αντικειμένων κατά σειρά μέχρι να εξοικειωθούν τα παιδιά, και μετά προσπαθούν να γνωρίσουν τους ήχους με κλειστά τα μάτια. Κατόπιν ο μαέστρος της παρέας δίνει το έναυσμα να παίξουν όλα τα όργανα μαζί για να ασκηθεί το αυτί στην ποικιλομορφία των ήχων. Τέλος τα παιδιά με την ίδια διαδικασία παίζουν τις φωνές ζώων, πτηνών, ήχων,(αεροπλάνο, καράβι, μοτοσικλέτα, καμπάνα, κόρνα, κ.λ.π.) κατά μόνας, κατά ζευγάρια και ταυτόχρονα όλα μαζί και έτσι δίδεται η ευκαιρία παίζοντας να ασκηθούν στα διάφορα μουσικά ακούσματα.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου